15 June 2009

:: Dalam proses perungkaian ISU

Bismillahirrahmanirrahim
.
Assalamualaikum dan salam sejahtera
.
Beribu kemaafan dipohon kepada semua rakan-rakan yang setia mengikuti perkembangan blog ini kerana saya cukup-cukup terharu mengenangkan angka viewnya sudahpun mencecah lebih 5000 orang
.
.
Alhamdulillah. InshaAllah saya tidak akan mempersiakan sokongan yang diberikan. Saya akui hidup sebagai seorang graduan ini amat mencabar dan terbatas terutamanya untuk menulis dan membaca input-input dari blog kawan-kawan. Namun saya akan cuba luangkan masa untuk menulis kerana niat untuk belajar menulis senantiasa berada dekat di hati.
.
Antara isu yang menarik untuk saya rungkaikan dan masih lagi dalam proses mencari input adalah mengenai persidangan hari pertama Dewan Rakyat yang berlangsung pagi tadi, respon DSAI yang tidak habis-habis mencari publisiti mengenai Chin Peng, perkembangan pengundian Manek Urai, Isu global seperti El-Nino dan Tuntutan Ambalat serta Puan Temenggong Manohara, dalam bidang sukan pula seronok untuk diperbincangkan kisah stadium runtuh di Terengganu, skuad hoki kita, dan juga melihat perkembangan ramuan oleh Bapak Hendrawan untuk menganyang Lin Dan. Menarik juga untuk dikongsi mengenai PTPTN pula memandangkan banyak rungutan yang diterima oleh kedua-dua pihak baik di pihak peminjam dan pemberi pinjam.
.
Mungkin segala isu-isu ini akan saya rungkaikan sedikit masa lagi. Dialu-alukan kepada kawan-kawan yang mempunyai input bolehlah mail kepada saya. InshaAllah jika diberikan keizinan dan ruang olehNya akan saya rungkaikan.
.
"PPMS masuk kem hari ini"
:: Menanti PPMS versi Universiti APEX apa kelainannya?

No comments: