21 April 2008

:: Buang yang keroh ambil yang jernih

Bismillahirrahmanirrahim,,
.
Assalamualaikum dan salam sejahtera
.
Alhamdulillah ramai yang datang berjumpa dengan saya,ada ABANG, KAKAK, ADIK datang bertemu dengan saya. Mereka mahukan satu penjelasan daripada saya apa yang telah terjadi. Segalanya telah terungkai dengan sempurna. Alhamdulillah, ambillah yang jernih buanglah yang keroh, bersatu teguh bercerai roboh. Banyak nasihat yang diberikan, saya amat terharu dengan nasihat yang diberikan. Segala kemaafan yang dipohon telah saya maafkan sama ada dari pihak PENGERUSI dan BENDAHARI KEHORMAT sendiri. Saya pun mengharapkan kalian begitu juga.
.
Pertemuaan pada malam itu sebenarnya telah mengungkaikan kenapa dan mengapa dia bertindak demikian. Saya amat jelas tindakan sebegitu dan saya menerima itu hanyalah sebagai satu pandangan. Cuma selepas ini saya mengharapkan semua lebih telus, mesra, dan terbukalah. Jangan gelojoh. Semua mengakui kesilapan masing-masing, jadi ini jelas MPP kali ini hebat. Tidak malu untuk mengaku kesalahan, SYABAS. Kita juga berani bersemuka.
.
Akhir sekali saya mohon kepada semua teruslah mengutarakan pendapat tentang MPP USMKK,ambil yang jernih buang yang keroh.
.
:: Mengungkai di sebalik namaku, Halimi=kelembutanku
"nasihat umpama salju,lebih lembut ia jatuh,lebih dalam ia tenggelam,lebih lama ia bertahan"

No comments: