12 July 2009

:: Permulaan hidup baru

Bismillahirrahmanirrahim
.
Assalamualaikum dan salam sejahtera
.
Alhamdulillah semakin ramai yang tetarik untuk membca rungkaian tajuk-tajuk penulisan saya. Harus diingat walaupun iainya pahit ia pasti perlu dilafazkan. Jangan takut. Perbezaan pendapat percayalah hanya diperingkat ranting sahaja. Tunjang kita tetap sama. Tidak salah untuk menyuarakan pendapat. Terpulanglah kepada ilmu dan nafsu kita mentafsirkannya.
.
Hari ini 12 Julai merupakan lembaran baru saya di bumi USM Pulau Pinang. Hidup penuh lagi cabaran. Tidak boleh disamakan dengan Kelantan pastinya. Hanya satu persamaan iaitu ianya turut di terajui Pakatan yang tidak pernah wujud dan MB dia parti DAP. Hari pertama saya memuji Pulau Pinang kerana pembangunannya sangat rancak dan kebersihan memuasakan. Pengalaman menginab rumah apartmen menziarahi rakan-rakan di abadikan. Esok akan bermulalah pengajian saya dalam Master in Radiation Science. Mohon doakan kejayaan bersama.
.
Teringat di Manek Urai bagaimana kesungguhan rakan-rakan jentera berkempen. Pasti Tuan Mat akan beroleh kejayaan. Hidup Tuan MAT. Hidup BN.
.
"Pulau Pinang jadi destinasi deterusnya"
:: KELANTAN vs Pulau Pinang (Piya patah kaki)

3 comments:

Anonymous said...

Kami mahu halimi dikenakan AUKU kerana secara terang-terangan berkempen untuk sebuah parti politik malaysia...

pihak USM harus mengambil perkara ini sebagai suatu yang serius jika tidak mahu kami membantu jentera parti pilihan raya yang akan menyebabkan kekalahan teruk kepada BN suatu hari nanti...

ingatlah USM!!.....

P/s: Halimi juga merupakan pelajar USM yg tertakluk dibawak AUKU!!..jadi..USM jgn ada sikap 'double standart'

~Pengharap kebenaran~

Anonymous said...

jangan risau...kalau usm mengamalkan 'double standart' kita standart kan nye dengan media!!
bukan susah..!!

btol x??

Jacknaim said...

assalamu'alaikum

apa susah.bukti dah ada.. hantar je laporan kat hep..ada berani?? dulu kes kemaruk bertanding mpp pun dah berlaku penyelewengan..skang pun sama.. mengata orang je lebih...

hantar je bukti kat hep..tgk macam mana depa lindung belaan depa ni